It doesn't always have to end

Nog för att det satt hårt inne. en 2-0 ledning blev iställlet för 3-0; 3-2. men ännu en gång, en vinst är ju alltid en vinst. haha. och nu är vi äntligen hemnma! det spöregnar ute, men vi ska iaf på paaaarty. även om jag är trött som fan i kroppen så känns det liksom värt att festa lite nu när vi vann. haha, annars hade jag nog kurat upp mig i soffan istället..
nu håller jag på att ixa mig lite, väntar på att peter ska komma hem o att SaraRöd hittar hit och sen blir det tagg o möta upp brudarna o lite förfest o så daaaaaans!
till denna kanske?

nåja, kanske kommer bilder imorn (när jag verkligen måste plugga) alla söta klasskamrater som läser här får gärna skriva en kommentar om att dom inte har pluggat ngt idag, för det har inte jaaaaag!
Postat av: hasse

hej cecilia, jag har inte heller pluggat.

2009-11-28, 20:35:54 -
Postat av: sara

hahahahaha bästa hassen

2009-11-28, 21:33:27 - URL: http://saramedsinrocktiara.blogg.se/
Postat av: sara

jag har suttit i tre timmar (läs 1½ = plugg, youtube, blogg, FB)... nu ska jag sätta mig men kommmer somna snart

ha så kul baby!

2009-11-28, 21:34:58 - URL: http://saramedsinrocktiara.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!