Jag har inga ord för att vi andas tänker känner, samma sak

Hej hopp! blir så himla fel i rytmen när man inte har någon skola och match på en onsdag... det är typ måndag idag nu eller ngt.. men det är fredag och det är match på söndag. imorgon är det dessutom ett år med cecilia&peter och vi ska förhoppningsvis se killing gänget på dramaten. sen blir det nog allmänt mys! sen ska jag hinna träffa johanna lite också, blir nog en snabbis i täby centrum. länge sen jag var där! blir trevligt. på söndag är det RIG, mitt gamla gymnasielag som står för motståndet. ska bli kul!

jag sökte på kärlek på google och fick upp denna bild:



och vems fredagkväll fulländar den inte? hahaha.


Till min kärlek: Du är the soundtrack of my life!

Postat av: Pr

Det är ju den effekten man vill ha på folk när man piercat tandköttet i underkäken?!

2009-11-23, 20:51:31 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!