Play the music don't stop 'till I turn gray

borde plugga borde plugga borde plugga borde plugga....

just nu är skolan precis som jag föreställde mig att den skulle vara i somras när jag fick reda på att jag kom in, tentaångest, massor av läsning som ska göras. lite mindre förläsningar kanske. just nu är jag inget i skolan, bara sitta hemma o läsa. och som Sara så snällt upplyste mig om så är ju inte tentan den 4e, utan den 30e, alltså nästa måndag. då måste alla cirre-blogg-läsare hålla tummarna för ag önskar mig mest av allt en litet sketet godkänt. sen må det vara fult och på gränsen eller vad som, jag vill bara klara det. så får man en dags ledig och sen är det juridik.

igår var det iaf en vinst mot RIG, det var 3 poäng och det var 3-0. dock var det kanske lite jämnare än det nödvändigtvis behövde vara och kanske släppte vi lite vid onödiga tillfällen. men som sagt, vad gör det? 3-0 är alltid 3-0. så det så.

nu ska jag läsa lite, jippie. sen kommer Holmen efter sin sjukgymnastik och sen blir det väl lite mellanmål och sen vidare till hallen. lite gym och sen lite boll och sen hem igen. hoppas det går fooort! vill hem till sambolove.

här fick ni verkligen en "vadcissigöridag"-lista. men fick dålig respons på bilden i mitt tidigare inlägg? jag kan itne vara den enda som tyckte den var lite kul...?

/C.

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!