Se hur sommaren blir höst, en enda sak är givet, du bär min luft i ditt bröst

Jag borde verkligen plugga nu innan träningen, vet att jag inte är hemma förens tidigast halv elva ikväll, men det finns verkligen tusen saker som är roligare än just det. men det måste ju bli gjort, å andra sidan. En seg dag i skolan dessutom så känner typ att jag är värd allt annat än mer plugga.. men vet inte. om jag fixar det här nu så kan jag ju jobba och ta det lugnt på torsdag istället!

Kan skriva lite kort att jag tycker att Winnerbäcks album faktiskt bara växer på mig (för mig?) jag känner att det kanske inte är så långt ifrån det han tidgare gjort, till skillnad från vad jag tänkte i början. nåja. Däremot kents nya Röd glider väl bara längre och längre ifrån vad dem en gång var. inget går ju upp emot första albumet Verkligen som var betydligt mer rock. dock kan man säkert hitta rader som är riktigt fina (obegripliga?) i dessa texter med. tror ju fortfarande på Jocke Berg.

Ps. Lite vardagslyx-tips: sugrör! till vilket glas som helst, även om man bara dricker vatten (vi har ju sällan ngt annat hemma) man bli mycket gladare o festigare av det!
Postat av: Pr

That's it, nu ryker den lilla morgonjuice vi haft också!



Heja vals för satan..!

2009-11-10, 19:14:54 -
Postat av: marie

haha, den fick mig att fnissa också ska du veta! förlåt att jag inte responeserade, ska bli bättre ;) tycker du kan skicka en veckovits till mig varje vecka! hihi! :)

2009-11-10, 23:14:37 - URL: http://marrebarre.blogg.se/
Postat av: ernesa

http://www.youtube.com/watch?v=jl9IQFCtt5c&feature=channel

2009-11-11, 00:44:40 -
Postat av: Marie

haha, men cissi...du älskar min mat!

2009-11-11, 21:09:23 - URL: http://marrebarre.blogg.se/
Postat av: sara

du gör nåt varje dag baby, du får mig ju att le, att le på riktigt... och det är stort!!!

pusspuss

2009-11-13, 21:08:29 - URL: http://saramedsinrocktiara.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!