She will kiss 'til your lip bleeds

hej hopp i lingonskogen!

nu är änteligen tentan avklarad, jag har absolut ingen aning om hur det går, en fråga hade jag ingen aning om, men bullshitade lite och hoppas att det leder någonstan. om inte annat hoppas jag att jag kammat hem några fler poäng på några av de andra frågorna, så att det inte gör något att den är poänglös. haha. ja herregud. omtenta den 21deceber, men jag hoppas väl i såna fall på koplettering som man kan göra hemma. men mest av allt önskar jag mig ett litet E. hoppashoppas.

nu är jag ju då ledig idag o imorgon! dock ska jag till hallen vid 4 för ett gympass innan tränignen. men nu tänkte jag spela lite ett spel innan Emma har pallrat sig in till stan (tänkte hinna med en fika). jag vet itne när jag spelade detta spel. har för mig att det var i högstadiet eller något, fast då fanns det som O'boy spel, nåja. jag googlade på det och fann tillslut detta;

känner ni igen det? verkligen supersimpelt, passar mig. haha, så ska man bara få bort färger (måste vara minst 3 st) eller bollar, man skjuter en boll o hoppas på att det ska försvinna. det kommer ned nya lager och så måste man hinna få bort dom längst ned. haha. detta kanske jag ska göra imorn?
måste iof ta fram adventsgrejerna med.. nåja.

so long, nu ska jag spela!

PS. sa jag att vi vann i lördags? vi vann!
Postat av: Anonym

haha det där spelet är grymt skoj, har en annan version på ipoden som jag är beroende av :)

2009-11-30, 22:28:37 - URL: http://miadirekt.blogspot.com
Postat av: Sara

Ja, jag lyckades ändra det som var fel så nu ser det bra ut på den stationära datorn oxå. :) Grattis till vinsten i lördags! :D

2009-12-01, 16:55:38 - URL: http://sarungen.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!