Under fåglarnas glada kvitter

Jahaaa då! sällan känns det så fint att vinna som i Tellushallen. elverket borta, alltid grym taggning, alltid peppande publik. och visst vann vi, inte ett jämt 5 set utan ett jämnt 4e set. 3 poäng och så otroligt viktigt bara. så grymt skönt! en bra match gjorde jag också, även det något med tellus, har bara gjort bra matcher där, vilket också ger lite extra självförtroende redan innan, skönt.

Nu har jag dessutom inga lektioner utan ska sitta hemma och läsa o läsa inför min psykologitenta den 4 december. känner redan nu att det inte bådar gott. haha. fan. men just idag är det skönt att kunna sova ut. med tanke på min förkylning som fortfarande öigger o gnager. var orolig i måndags, halsen känns som en bomb och huvudet  hängigt. men än så länge har det inte blivit värre, näsan rinner o rinner. men nu är det bara att ladda om till söndagens match mot RIG. dom kommer vara hungriga, of course. men Rig har ju också en förmåga att inte spela bra i våran hall (been there, done that) så vi får väl se hur det går.

nu kommer snart love hem en sväng, han glömde lämna mitt busskort så då hade jag inte kommit till träningen sen. men då kanske han kan passa på att färga min ögonfransar eller så också? nåja.

jag hämtade ett paket nyss, blir så glad av att hämta paket! mest har det dock varit kurslitteratur på sistone. eller läman in datorer. men nu är det iaf bara jag o min rosa pärla som gäller. :)



puss på er!
Postat av: sara

tentan är ju den 30:e tokis

2009-11-19, 21:22:48 - URL: http://saramedsinrocktiara.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!