Jag andas in och det känns som första gången

Jag känner inte längre någon förvirring över varför jag sover 9-11 timmar per natt, solen har ju för tusan inte visat sig på ungefär 2 veckor skulle jag gissa. kosntigt att man blir trött? energi från sömn, blir desto viktigare. så sov på alla ni som kan! (jag skulle dock ge lite av min sömn till dig Sara, om det var möjligt.)

Hemtentan inlämnad men det resulterar ju bara i ett nytt arbete, en kurs på typ 3 poäng, vad är det, två veckor? så då kommer ju en ny kurs, med ett nytt arbete innan den andra kursen ens är klar. jippie.... Höst är det ju med, snorhalt på alla löv och grått grått grått.  Igår kände vi oss alla lite gråtiga på träningen tror jag, och att komma in i gymmet efter var inte det roligaste, men alla var så trötta så då blev det ett himla flum och massa skratt istället, och det är ju precis sånt man behöver dessa tider. tack. (Johanna Falk, kommentera på detta tack)



Nåja, nu ska jag strax bege mig ut på stan, det är ju halloween fest hos Holm på lördag! yeah! vi alla ser grymt enormt fram emot! Så nu ska jag fundera på utstyrsel och lite dekorationer till huset tänkte jag.. heja! sen rä det som valigt träning vid halv 8 till 10. Sanna Beer poppade upp från Gbg och ville fika efter o jag vill ju! men kommer vara död. vi får se.

(Till Emma Holm:
Din sol har landat i mitt knä och gått sönder
Det står faktiskt så.)



Postat av: Anonym

kan ju inta vara roligt. personen i fråga måste ju känna sig som en svensk på vintern. helt trött och förkrossad med en trasig sol. det är lite väldigt tråkigt att vi inte ska till göta lejon samtidigt. men det var ju jag som klantade, så är ju mitt fel.. puss!

2009-10-27, 15:06:01 -
Postat av: Johanna Maria Linnéa Falk

sådana där dagar så är jag ofta så trött att det liksom inte finns något mellanting. gråtfärdig eller gråt-skrattfärdig. föredrar dock det senare, och dte är alltid skönt när andra känner likadant så man kan hjälpas åt! PUSS <3

2009-10-28, 18:57:27 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!