Kom & var min vän för en sekund, när kvällens första frusna stjärnor vaknar

Har bara en sak att säga; HELG!

men jag kan ju lika gärna skriva lite mer meningslöst dravel? Idag hade vi gruppmöte hemma hos oss vid halv 10, vi skrev o pratade och insåg att ingen var speciellt övermotiverad utan vi gjorde vad som krävdes och hoppas det duger helt enkelt. Vi blev i ala fall klara strax efter 14 och sen ringde jag Love för att se om han inte skulle komma hem snart och sedan SaraRöd som ville mysa lite idag, passar utmärkt tycker jag eftersom jag måste sitta här o vänta (hoppas) på att dom kommer och hämtar min dator! vet inte om jag skrivit det här, att det givetvis skulle vara fel på den när man väntat så länge. Jodå, något fel på skärmen var det minsann! Så efter många mejl och slutligen ett telefonsamtal så är det då sagt att dom ska hämta den idag, byta skärm och sedan lämna tillbaka om 1-3 veckor (kommer ju garanterat bli 3 för min del...). MEN! vad ska man göra? tur att man har en sambo med välfungerande dator. Hade ju dock givetvis hellre haft min rosa. Men det är ju bara att face fact. Jag sitter bara o spanar ut genom fönstret för jämnan och hoppas på att se nån lämplig bil stanna undrar om dom har min portkod med så jag sitter o är beredd på att sticka ut huvudet och säga den... typ. haha. nåja. Tror det är bättre om jag tar upp mitt studentalbum som jag äntligen börjat med! mahaha! har jag sagt at jag gjort det? Hade ju både album, bilder  och pennor redo för ett år sedan, men jag fick aldrig riktigt tid... men nu är jag igång! blir kanske inte lika roligt som det kanske skulle blivit för ett år sedan, men vad gör det? det viktigaste är att det finns tycker jag.



Till min Kärlek, Peter.

Postat av: jennifer

jag vill också mysa med dig. jättemkt, hela tiden.

2009-10-30, 17:35:17 - URL: http://jennifer89.blogg.se/
Postat av: Malin

Ingen potta än, jag var och kände (bra ordval) på en i helgen men kände mig inte riktigt redo för att våga köpa än! Men vilken smart grej med musik på pottan, jag må vara efter men har inte alls hört om det. Några tips på vart det kan finnas? Jag får ju direkt upp en bild av hur Nova-Lee skulle dansa varje gång hon satt på pottan och det bara kan jag ju inte gå miste om :p

2009-11-01, 13:54:23 - URL: http://mallae.blogg.se/
Postat av: sara

visste väl att det levde en romantiker i dig

puss

2009-11-01, 23:29:23 - URL: http://saramedsinrocktiara.blogg.se/
Postat av: Pr

Det bästa vore ju om de bara kunde komma och hämta datorn nu! De tittar konstigt på mig när jag sitter med en rosa minilaptop här på kontoret..! :*

2009-11-02, 11:30:40 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!