Everything all the time

Så var det lördag, och klockan ringde alldeles för tidigt. helt galet, tog en mini snooze och sen var det bara att pallra sig till tvätten, började innan vår tid, men det var vi i stort behov av. Peter åker lagom till jag ska ned och 3e gången, alltså plocka ned den första klara tvätten (sortera alla tusen SVARTA strumpor), hänga den andra omgången och stoppa i den tredje, jag var där nere i 50 minuter undegär, för den andra tvätten hann ockå bli klar! gah! kom just upp (skulle ju plugga HELA DAGEN?) och inser at vi har typ 30 min kvar på tvätt-tiden, hur ska jag ens hinna få ut den sista tvätten jag stoppade i? jag har ingen aning, men känns som det kan bli trubbel, får bara önska att den som kommer efter inte har så mycket att tvätta? eller att den är försenad eller något? vet verkligen inte. men får väl kila ned snart igen, är ju ganska mycket som ska plockas med och vikas o blabla. MEN! något som var "kul" var ju att jag provat att mangla idag! min ömma moder har nämligen varit mangelfreak, iaf alla lakan etc, men jag har aldrig provat på det (fanns det ens en mangel i falköping?) emn idag så tänkte jag att jag skulle prova, blev kanske inte lika rakt o fint, men det blev PLATT och de tär ju bra, för det är rätt tjock med lakan o så i våra skåp. så, nu har jag provat det och det kanske händer igen.

så fort tvätten är klar måste jag verkligen sätta mig med både min individuella uppgift och opponera på en annan grupps arbete, känns inge vidare, framförallt inte när det är typ hösten finaste o soligaste dag ute! känns grymt trist. men jag känner at jag förmodligen måste gå och köpa godis sen,  kanske hela vägen till odenplan då jag insett att Hemmakväll erbjuder ett stort o färskt sortiment av godis. igår hyrde vi iaf film (eller ja, peter hade hyrt när jag kom hem från träningen) ((JUSTE! måste flytta bilden med!)) The Boat That Rocked blev det, och jag kan ju ärligt säga att extra materiealet var det bästa, alla roliga grejer var typ bortklippta. sen somnade jag som en sten coh kände mig lika stenig när jag vaknade imorse. nåja. Nu måste jag kolla bilen o springa till tvätten, later dudes!
Postat av: Pr

Det ser till och med ut att bli plats över bland lakanen! För att du är så bra..

2009-09-20, 10:17:42 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!