Girl with one eye

Nu ska jag alldeles strax iväg och träna, men jag kom bara att tänka på en bok som jag brukade få läsa för barnen på förskolan, den heter Mamma, Pappa, Monster (bara titeln liksom?). När jag läste den så förstod jag verkligen inte någonting, den handlar om ett par som får ett paket på posten, där i ligger en bebis, sen byter den skepnad typ varje dag till en massa olika varelser (typ, vårdssvin, drake, elefantbebis etc)((Så heter dom Boris och Bella och barnet heter Zagazoo?)). och jag har bara aldrig riktigt fattat vad faen det är författaren försöker säga, den slutar med att "visst är livet fantastiskt", fast att man bara är helt förvirrad. Sen googalde jag nu på den, och då står det att författeren då beskriver hur det är att växa upp.... hahaha, är jag korkad eller? det jag mest undrar är hur mina 3 och 4 åringar kunde förstå det och vilja höra samma bok om och om igen...?


Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!