if i die before i wake...

Och jag håller på och dör. allt står mig upp över öronen och idag tänkte jag nästan börja gråta (ja, ni läste rätt Sara&Ellinor) men bara nästan! grupparbete ska vara klart imorn och vi har jobbat hela dagen och jag åker på världesn sämsta träning med världens värsta träningsvärk och kommer hem vid halv elva och då ska man sätta sig ned med plugg igen o stressas o ha tappat allt man tidigare tänkt på, jag är lost. (och stort seminarie om annat imorn och en individuell uppgift som ska påbörjas och vara klar nästa vecka med) jippie.


sen skulle man behöva städa lägenheten, laga en god middag med sambo och hinna andas och leva lite. men nä, inte den här veckan heller. Jag o Mild snackade idag om hur svårt är det egentligen att bli utbränd, jag menar man kör ju skiten ur sig nu, men antagligen så gör människor så fast dom har inget sommarlov, som vi ändå har, på ngt vis. men nu är jag mest less. så lika bra att godnatta (vänta på att få feedback av gruppkamrater på arbetet) så får vi väl se när jag äntligen får krypa ned i min underbara säng.



Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!