Now the sky could be blue, I don't mind, without you it's a waste of time



Har haft den här låten på hjärnan hela träningen,
tänk på min Jennifer som jag såg Coldplay ihop med
(Hon tycker det låter som dansband på den här låten?).
 och jag är äntligen klar med min individuella uppgift och har skickats till läraren,
och två träningspass är avverkade för veckan, bara sex stycken kvar!

Postat av: mallae

Du har ju verkligen koll på allt :) Tack för goda råd, jag ska faktiskt investera i en potta i helgen och se hur det funkar! :D

2009-09-23, 11:48:36 - URL: http://mallae.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!