Only you can reach my heart

Så var ännu en skoldag över. i ungefär 3 timmar har vi idag haft professionsspecifika färdigheter med en ytterst flummig psykoterapeut, som jag inte tror avslutade eller förklarade en hel mening under hela lektionen. sen en ashurtig kvinna som kallade sig själv för PF-tant och försökte översätta det terapeuten  sa, haha. och på nått nedrans vis fick vi ändå ut något av lektionen, tror jag.

Nu håller jag på med Falks recept på ungspannkaka, tänkte tom göra två plåtar så jag kan frysa in lte och ha till diverse matlådor. kan ju inte bli annat än bra! träningen börjar 20 men jag o Mild tänkte väl dra dit lite tidigare så hon kan göra sitt gympass som hon inte hann med igår för hon bara stod o snattrade med CG, jag är mest moraliskt stöd, kanske kan göra några situps...

inte världsbäst kavlité eller ngt, men hoppas ju ni har spotify och kan leta reda på Caesars Palace - over 'for it started:



Ciao!

Postat av: Pr

Sit-ups? Vad är det för något..?

2009-09-01, 18:23:13 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!