And there's a first time and a second time, you've got to hold on

jag ska fatta mig kort! jag har varit en god människa och lånat ut mitt mobila bredband till Mild som åker till Åre imorn och ska "plugga" (LÄS: spela Snood). så nu är jag sådär mitt emellan.  i princip alla här i stan verkar smarta nog att låsa sina nätverk. utom en då, och det är den jag hänger på nu. men beroende på var i våran lägenhet jag är så får jag låg eller väligt låg signal styrka.. haha. så får sno peters dator när han inte är hemma! nåja. idag var jag ledig som tur var och var i sista sekunden o fixade nytt p-piller recept, som vanligt ute så sent det bara går. alltid lika pinsamt att ta sig tll en ungdomsmottagning, why? känns automatiskt som att man gjort ngt "fel" när man kommer in på ett sånt ställe. och i vasastan nu också! massa brudar som såg ut att vara typ 20 fast dom gick i högstadiet. väligt stiliga. och där satt jag i träningsbyxor och skulle ute o powerwalka på vägen hem.. haha. nåja. nu var det som sagt gjort.

mötte upp sanna&sanna i solen och drack lite kaffe, sen fick jag ångest för plugget så gick hem och började. läsa rättsfall tills imorn. sen somnade jag.. haha, powernapade lite tills jag satte igång kaffet och Mild kom, då satt vi en snabbis i solen oc drack. sen ner till friskis&svettis o få platser på ett skivstångspass som började 16.30. man tror ju att man är stark, men det är jag när det är få repetioner och explosivt. men nej nej, här är det typ minst 16 repetioner så man har helt spagettiarmar och ben..! vinglade hemåt och gjorde wok, supergod. två portioner åt jag, haha. (hoppas ni antecknar allt viktigt jag skriver?)

nu blir det väl mys i soffan till ngt program, på datan eller tv'n. skola imorn och sen lunch med finaste welko sen kommer pappa och vi kanske tillslut blir klara med allt fix i lägenheten?! på torsdag o fredag blir det iaf jobb, borde säkert läsa och vara duktig men det gör jag på onsdag för jag behöver desperat pengar! Så nu blir det så..

jaja, peace&love
Postat av: saraa

jaja, peace and lööööööve.

2010-04-21, 10:08:34 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!