As long as you´re with me, I´ll be ok.

hej o hå mina vänner!

sitter i soffan med filt över mig och är supertrött! ögonen ville inte öppna sig imorse när klockan ringde men det var bara att pallra sig upp. mötte Mild&Hugo vid halv 10. dom skulle växla lite pengar (åker till Sicilen imorn) och sen skulle Mild lämna blod och jag vaccinera mig (TBE).  efter det var det lite kaffe och segeri hemma hos Mild och tillslut (strax efter 12) kom vi iväg på vår löparrunda! hade supermycket håll i början men bara att bita ihop. med lite rusher i samma backe som sist (sjukt jobbigt dock) så var vi väl hemma nån timme efter att vi började springa. var då väldigt hungrig och tacksam över att jag fick matlådan från igår; kyckling med rotfruktsgratäng! mums. tog en snabb dusch och satte mig på bakgården och åt. och nu ligger jag som sagt här!

när peter hör av sig (väldigt snart hoppas jag) så ska vi packa ihop oss lite och bege oss till hans syster och hennes kille och nu även lilla Felicia, ska bli såå mysigt!

En grej från gårdagens inlägg; jo. jag har alltid stavat "hann" (som i hinna/hinner) med två N. för en tid sedan hade jag en vän som med otroligt bra övertalningsförmåga hävdade att det stavades med ett ETT N. jätteskumt tyckte jag, men personen hävdade i sin tur att det typ "var skumt". haha. så såg peter mitt inlägg från igår och påpekade detta för mig. och då tittade jag på honom och frågade om han var heeelt säker "absolut" sa han. och jag förklarade att det var en person med precis samma övertygelse sa att det var motsatsen. iag frågadde jag sara&hugo och dom sa också med två N. så från o med nu blir det så. vad folk än säger. men ursäkta mina stavfel! :)

ha en mysig valborg allihopa, vad ni än tar er för!
Postat av: Kajsa

Svar: Ah okej, :) Ska ta och titta i såna affärer om jag kommer förbi.

Eller får jag vänta till höst då en kompis till mamma åker till turkiet. :P



Himla jobbigt att bli sugen på något som är svårt att få tag i.

2010-04-30, 16:25:38 - URL: http://sheeskake.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!