att hon var vackrare än sången

jag måste bara tipsa om det här. (öppnar i ett nytt fönster). tycka vad man vill om Plura & Mauro men det här programmet är faktiskt ett jag skulle kunna tänka mig att supporta. jag älskar när man ser sina favorit artister sådär i "vardagen". både Anders & Lars är såna som aldrig är med i program, syns aldrig i media, men här är dom med och det liksom känns som att man känner dom? lite så som det känns på deras konserter. och marit&anders i samma program dessutom. ni får väl klicka er runt på länken och se om ni hittar era favoriter? natti.


ps. katrineholm vann! yay! ds.
Postat av: Mia

men hallååå...... klart jag lyssnar på orginalen men nu är de så att dom är typ sönderspelade så det är mysigt me lite ombyte och en bra låt är en bra låt :)

2010-04-21, 05:56:18 - URL: http://[email protected]

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!