Kiss me now that I'm older

Påskhelgen har som för förmodligen alla andra bestått mest av mat, mat och godis. så nu är det bara på't igen, dags att ta sig tillbaka och kanske skippa godiset ett tag framöver, man är ju inte dirket sugen heller, min tunga ör helt skadad av allt surt godis jag ätit.. blir nog mer salt nu, och brie, haha, brie är så jävla gott. nåja.

idag har jag varit ute i solen på powerwalk en timme i haga parken, mycket trevligt för att sedan komma in och ta en dusch och läsa lite om EU's utveckling och utvidgning, så ptroligt roligt! men nu har jag lyckats beta av några kapitel så väntar på sanna som är på väg in till stan! jag vill ha kaffe i soooolen! så himla najs, en dag snö, en dag sol.

och volleybollen är slut med! hallelulja måste man ju få säga! jag är så himla LEDIG, nu kan jag lägga ned mina 40h/v på juridik studierna (hmpf..?) jag kan kanske tom följa en serie på Tv! och träffa min sambo och äta middag när jag vill! helt seriöst så känns det magiskt. festa, festa ska vi göra också! redan i helgen, och så nästa helg förstås, då är det både kalas och shout out louds och paarty.

och igår bokade vi gotland också! ännnu ett datum att se fram emot. 6 dagar blir det och vi tar med bilen, så blir det fins utflykter och mysigt sällskap. en hel del vin kan jag tänka mig också...

ska nog sy klart sista kuddfodralen ikväll så ska ni få en bild på hur fint det blev.. eller det vet vi ju inte än, men då vet vi, när vi ser bilden.


Postat av: holm!!

fest musik och vin, det är det vi ska leva på tycker jag!

2010-04-06, 17:41:28 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!