Tired of whining, I know it will work for us

En gammal snuttig bild på mig och Jennzo som nu befinner sig betyligt närmre än vad hon gjort det senaste halvåret. men vi verkar ha svårt att tajma en dejt snart så får väl se om jag o Peter tar en weekend till Oslo i sommar eller ngt, alla bor ju där nu ändå!

jag förösker plugga lite.. ni vet hur det är.. håller på o skriva till till morgondagens grupparbete.. pust. sen ringde jobbet och behövde mig så mkt det gick imorn så lovade att vara där till 14 iaf, jobb till 17. onsdag jobb 9-16. lite pengar är alltid något. och nu finns ytterligare anledning till att pengar måste in på kontot! Jag & SaraRöd drar till London nästa lördag! Vi har bara blivit så sjukt Primark sugna, alltså bara gå lös på ruskigt billiga kläder. så det är våran tanke. som tur var bor ju fina julia anna & jenny där så får vi sova hos dom. vi åker lördag o kommer hem måndag natt så det är verkligen enbart för att fylla 10kilos väskan.. lovely!

Nu har jag tränat min sambo i bakning och det är inte så lätt det där med måtten.. men gott blev det! ska avsluta den här pluggskiten o mysa lite i soffan innan sängen!
Postat av: Nicole

Jag tycker det är orättviiiiist! Du får åka både till London och Paris, jag vill också!!!!:D

2010-04-26, 23:38:13 - URL: http://nicolenyholm.blogg.se/
Postat av: jenn

jennzo saknar sin cissi. i juni måste vi ju ses, blir tokig annars.

2010-04-27, 00:20:45 - URL: http://jennifer89.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!