I've gotta get it on the dancefloor

hej hopp i lingonskogen! redan torsdag! tiden går så himlans fort.. trots att man inte spelar volleyboll..man kanske får liiite mer gjort, men det är betoning på lite alltså. plugga är så tråååkigt, eller svårt eller jag vet inte. min hjärna har ingen lust att läsa 300 sidor om lagar, fast det är ju det jag borde, eftersom jag missade en föreläsning idag. det var nog min första missade på hela utbildningen. jag brukar tänka när jag vaknar som en död fisk att om det hade varit gymnasiet, då hade jag legat kvar i sängen. men nu gör jag inte det.. jag går till skolan ändå. kanske för att man slipper att läsa allt det där jag just nämnde. men idag blev det jobb, men bara 8-13 men var hemma vid 14 nu och tänkte väl försöka göra några uppgifter i nått övningshäfte kanske, åtminstone göra ngt. men det brukar ju inte bli så mkt av det... är iaf jobb imorgon med 8-17 så dår är det iaf lite jobbat, typ tre gånger (?) i april vilket kan leda till lite extra pengar i maj. hoppas hoppas jag får ut alla timrapporter jag lämnade in tidigare i månaden.. pust.. jajaja.

Jag pumpade min cykel imorse och cyklade till karlberg vilket tog typ 5 min, det var trevligt tycker jag. men jag har velat ha ett par vantar... snö kom det ute i sollentuna med, gah! det är verkligen skittrist väder nu. SaraMild bombar mig med mms från Åre, sara som solar, sara som dricker öl o äter korv i solen... skriver om hur bränd hon är i ansiktet på kvällen etc etc. himla taskig typ tycker jag!

Jennifer skulle ju ha kommit hit idag efter hennes jordenruntresa men hon är fast i New York så hon kommer till Sverige på lördag och sen ska vi försöka planera om en resa till stockholm för henne.. när nu det ska gå. men idag kom iaf en tjej som ska på Try-out till Sollentuna nästa säsong så det är bara att snöra på sig dojorna och träna lite ikväll. om det nu finns nån annan än jag där då? känns som det är så lite folk.. jaja..

om jag skulle försöka plugga lite?
Postat av: jenn

det maste ju ga sa fort som mojligt.

miss u like crazy!

2010-04-22, 21:04:51 - URL: http://jennifer89.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!