och våra rader trillar ur och ligger kvar

Ännu en grå dag. men pallrade mig upp imorse på promenad ändå. en dusch, ett ägg & en smoothie senare var jag påväg ut till sollet. pratade lite med mamma och tog sedan bilen till jobbet. pratade lite med min gamla kollegor och lämnade in mina timrapporter, så har jag tur får jag pengar nångång.. det vore trevligt. efter visiten på förskolan så åkte jag och hämtade upp Emily som skulle till bussen och åka me sina småtjejer till Gbg och spela flick-SM. hon släppte korken och pratade på tills hon var tvungen att kliva på bussen,  sen åkte jag och lämnade bussen, knallade runt lite i sollentuna centrum och köpte tillslut en ring på glitter för mitt presentkort (har jävligt svårt för glitter och hittar aldrig ngt) men nu var det gjort. körde loss på systemet eftersom Mild hade HF (Hugofritt) ikväll och har nu bjudit över mig o peter på middag (och jag står ju då för vinet). sen köpte jag vin tills imorn när Fina Holmen kommer hit och berättar om sina planer och så får vi väl se hur glad hon är beroende på HögskoleProvet. jag har förövrigt gjort ett bus idag emn får se hur det går med det..

Nu ska jag äntligen få i mig dagens första kopp kaffe! sen kommer peter o så blir det lite MildMiddag och sen skulle vi visst på nån musikalpermiär med peters vänner (?) haha, vi får se hur kvällen slutar...

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!