Don't you know love is stronger than Jesus?

Idag känns det som jag kommer vara en "riktig bloggare", ledig hela dagen (som dom alltid är..) ska visa vad jag shoppat, vad jag ätit och berätta vad jag tränat. dock får ni ingen outfit bild, så antar att jag inte når hela vägen.. synd va?!

jag började med att gå upp strax innan 9, dricka lite och äta lite ägg och sen promenera till karolinska friskis och fick tag i en trampmaskin. hade en gubbe brevid mig som typ hållt på en halvtimme innan jag kom och var klar nån minut efter mig, körde på som fan! kände mig lite dålig. men har ju lite träningsvärk från igår med.. (när jag la mig ned o drack o gjorde lite magövningar, så hoppade gubben på en cykel o började köra där med.. crazy!) nå i alla fall, 45 minuter blev det. jag svettades iaf, så börjar väl närma mig att få ur all alhokol, som ändå fylls på snart igen.. nåja. tyvärr har jag ingen bild på detta, men ni kanske vill ha en friskis-logga? säg till i så fall så googlar jag fram en.

kom hem o tog en dusch och ett till ägg och sen skulle jag ut på stan lite. för det hör till historien att jag velat ha ett par skor sen förra hösten, som jag tyckt är så snygga, men de har varit slut överallt. så har de kommit ut i butik igen men jag har ju inga pengar så har liksom försökt ignorera. Men i natt drömde jag om skorna hela tiden, alla möjliga grejer. så jag såg det som ett tecken att faktiskt köpa dem. man kan ha dom till allt!

Sen gled jag förbi barnavdelningen och ser att dom har nästan exakt likadana fast med lite lägre skaft. och då tänker jag ju på min lill-fot till mor, så ringer o frågar om hon vill vara lika cool som jag i höst. vilket hon såklart vill. 2par=50% på ena paret (ni vet vilket affär jag är i, men jag som är en rik bloggare kan ju egentligen inte handla där) så i kassan undrar dom om jag vill vara med i nån sko-grupp och få 10% rabatt för att jag går med, "okejdå" säger jag och vips kostar 2 par skor iiiingenting, typ.

sen kilade jag förbi claesohlsson för att få tag i blixtventiler till min cykel o hoppas på att det slutar pysa ut luft. köpte en ny slang i fall att det nu inte skulle räcka med ventilbyte. ignorera denna text helt om ni fortfarande vill tro att jag är en riktig bloggare. herregud, vi åker ju taxi.

väl hemma så blev det en mycket god sallad. hade kanske önskat lite feta eller soltorkade tomater, men ärligt, hur smarrigt ser inte detta ut? satt som en smäck. och nu ligger jag i soffan, vill nästan ha en powernap, men ska nog sätta på kaffe först iaf. sen ska jag ut och meka med cykeln (ignorera detta också såklart). min bror lockade med mig o peter på idén att vi ska till debaser medis ikväll och kolla på taken by trees, som dessutom har gratis inträde innan 22. braskit!

över&ut
Postat av: Nicole

Haha, dessvärre ska alla jävlar jobba imorn eller åka bort, vem orkar jobba liksom? Så jag får dricka i min ensamhet tills Mattias kommer hem från sin match.



Fett snygga boots!!! Hejaheja

2010-08-20, 17:00:52 - URL: http://nicolenyholm.blogg.se/
Postat av: Ina

det är för lite: underbara, härliga, fantastiska osv. ;)

2010-08-20, 20:39:02 -
Postat av: holm

kan du inte komma och laga mat till miiiig?

2010-08-20, 20:44:02 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!