I need a pencil piece of paper lock and a cage

Hej alla fina. Tiden går så fort nu sista veckan innan skolan börjar. det är mycket som ska hinnas med samtidigt som det är dagar som går superlångsamt. vanliga tiderna med volleyn har dragit igång, så nu är resandet igång igen. och så har jag fåt ett 4 dagars vikariat på bällstabergsskolan också, tors-tis. ska ändå bli spännande att göra något nytt och träffa lite folk, känner mig ju rätt bekväm på min vanliga arbetsplats så kanske dags att utmana sig lite, och fyra dagar överlever jag väl. imorse ringde även Vinbäret (där jag jobbade några veckor i sommar när våra förskolor var ihopslagna) men jag svarade inte, haha, men folk verkar tro att jag är någon slags vikariepool? Johannafalk, ska jag skicka vidare dom till dig?

Det segaste är ju bara att det skall stamrenoveras i våran lägenhet.. supersuck. dvs riva ut alla gamla avlopp. dock bara kök men det är att tömma alla skåp och plasta in allt som går, och leva utan kök har jag ingen lust med. så jag o peter flyttar nog hem till mamma&pappa på söndag. passar ju bra eftersom jag ändå ska jobba vägg i vägg där  måndag&tisdag på bällstaberg. men förhoppningsvis är det bara en vecka det gäller, måste få reda på mer info men vore ju skönt om det var klart sen eftersom skolan börjar o allt.

Nu sitter jag och lyssnar på shout out louds och dricker kaffe. ska gå o handla vattenkastanjer strax så jag kan göra johannas linsgryta o frysa in lite matlådor. sen kommer Ina som jag ska följa till tåget innan hon åker till lund igen, en fika är väl tanken. Sen ska jag träffa lilla nicobollen ikväll för lite middag, hon åker ju till Uganda på måndag, gaaah! så spännande. kan man skicka vykort därifrån? (så hon kan berätta vilken kurslitteratur jag ska fixa;)


den här låten har jag haft på hjärnan sen i fredags..


ps.bilden har inget med texten att göra.
Postat av: mia

haha nu kom jag på att jag inte har postat vykorten från side, turkiet. Haha jag skrev ihop dem där borta och vet att jag skulle köpa frimärken dagen där på men jag har helt glömt av de. Nåväl, jag har de nog kvar i resväskan så jag får posta dem med svenskt frimärke :)



Jag vill verkligen mysa med er ikväll så om jag blir piggare än va jag är nu så tittar jag förbi. Men se de som en glad överraskning i sånna fall ;) Puss

2010-08-25, 18:55:29 -
Postat av: Johanna Maria Linnéa Falk

Tack! Men nu har jag fått rätt fullt upp jag med så det är lugnt. Hade annars inte bangat vinbäret, det vet du! ;)

2010-08-25, 22:00:04 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!