And I have tried to shine in the darkness

Lucka nummer 7:

som Ina hade tipsat om,  "camomile gentle make-up remover". jag som alltid använder tvål kanske kan hjälpa min små ögon lite genom att använda detta. ännu en grej som jag inte har hemma i skåpet, toppen!


Idag gjorde jag typ ingenting, hjälpte min bror med att fixa lånelöfte och grejer, satt framför datorn, såg ikapp alla Julkalender-avsnitt, den är ganska frustrerande i början känner jag, allt går fel och man får lite smått panik. hoppas det går bättre för dem, haha. sen var jag i skolan på introduktion på ny kurs som vi ska ha nu över jul & nyår, jippie. ska till telefonplan imorn vid 9 och hoppas på att allt går smärtfritt. i vilket fall, träningen ikväll var bra och kul, och gick fort (kan bero på det tidigare nämnda).

Nu är det verkligen nattinatti här.
Postat av: Emelie&Jossi

heeej! det är godisknoppen :D

2010-12-08, 17:45:47 - URL: http://ilovejustyou.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!