Got you around my finger like a lonely lovers charm

Här kan ni klicka om ni vill lyssna på något medans ni kollar alla mina luckor...

okej jag minns inte vilka luckor som var vilka dagar, men här kommer ett regn:


Det är alltså, duschgel med olika dofter, en tvål, en spegel, en make-up purse, en dagkräm och badolja! lite synd där att man inte har något badkar, men det får man ju någongång tids nog..! (får väl åka hem till mor&far annars)
I vilket fall är jag mycket nöjd med allt, då det ändå är förbrukningsvaror. frågan är om jag ska öppna lucka 24 idag, eftersom vi åker hem till mamma o pappa ikväll, då får den ju vänta ända tills typ måndag. för vi åker till peters syster den 25e..

ska försöka ta bilder så jag har något att bjuda på framöver..! jag ska fixa med sista julklapparna ikväll då de kräver lite pyssel, annars har jag nog hyfsat koll på läget, även om det var in i det sista.. nåja. nu ska jag packa iordning lite och iväg o handla sista!

KRAM och om vi inte hörs imorgon; EN RIKTIGT GOD JUL!


Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!