Your love is impossible

Dagen har spenderats med sömn, en dagsträning, mys på fik och stan med bästa sararöd och så lite tvätt, laga mat och ja sist i ordningen (borde varit först) -plugg! tjohej!

Dagens lucka innehöll nån cooling foot cream, med pepparmintlukt, så man ska få frääscha fötter. fotbad snart kanske?!

okej, lika suddig bild. men min mobilkamera gör sig inte bra på nära håll,  dock har den ju blåtand som fixar bilder till datorn i ett nafs! nu har vi alltså haft två lika stora luckor två dagar i rad... vad kommer imorgon?!
jag är iaf spänd.

Skola imorgon, stress till träning men sen hoppas jag det blir bak med bästa killen, pepparkakor och lussebullar! yay! julmust kanske? mums...
Postat av: Sara

Svar: Ja eller hur. :) Är du online nu??! Måste säga en sak! FB???

2010-12-02, 22:51:03 - URL: http://sarungen.blogg.se/
Postat av: sara.

pepparmint är bra för fötterna, hjälper till med avslappningen. weeei. tack för idag <3

2010-12-02, 23:37:04 -
Postat av: Pr

En flaska rödvin, och två flaskor julmust.



Det ska väl ändå vara en bra grund för en fredagskväll!? :*

2010-12-03, 17:59:36 -
Postat av: Marie

åh, jag hade kunnat fixa fotbad till dig, för du ordnade till mig! du är söt!

2010-12-03, 23:45:45 - URL: http://marrebarre.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!