a habit hard to break

så var dagen D här. tentan skulle vara inlämnad senast 12.00 och jag var livrädd att försova mig. men kom upp vid 9 och var i skolan vid 10. tog mig en timmes promenad vid hagaparken och ut på isen lite. skönt! sen hem och byta om och så kom Sara och Devin som nu hade lämnat in även sin tenta. vi tog oss en fika, snackade skit och njöt av sällskapet, jag gjorde iaf det! sen skulle jag förbi Åhléns för att köpa vaxstripes (jag vill varna alla som använder Veet att inte köpa den rosa, utan kanske den blå istället) och råkade glida in på Indiska också, väl där var det lite rea på reor, så att säga. köpte två mössor i samma modell som jag redan har, men en rosa och en grå (har en vit sedan tidigare) sen fann jag även en liten bra partyväska, eftersom min alldagliga bästa-seconhand-köps väska har spårlöst försvunnit. vet inte om det var där på slutet när jag bodde i huset, eller vad grejen är, men borta är den iaf. så dessa tre ting fick jag för den ynka summan 98 kronor. godkänt.

sen traskade jag hemåt, samlade kraft för att gå till solariekungen som ligger på hörnan här vid oss, något jag funderat på att göra länge men inte haft tid att ta tag i, men idag blev det då äntligen av. stackars kroppen var så länge sen den fick sol och så hade dom bytt lysrör nyligen... haha, jag kanske blev lite rosig i fejan men men, vi kör en gång på måndag också så kanske man klarar sig några veckor, sen får solen komma på riktigt tycker jag. 

Nu sitter jag mest och funderar på om jag ska orka ta mig till systemet, tänkte kanske köpa en flaska rödvin och fira livet (?) men vet inte om man kan komma så röd som jag är, haha. har skype-dejt vid 19 med Jennifer som är i Rio och som jag inte vet när jag pratade med sist och såklart ska peter jobba sent när jag för en gångs skull inte har träning etc. aldrig ska det klaffa.. imorgon kanske det blir lite Madde häng innan det blir träningsmatch mot Elverket. heja!
Postat av: Nicole

Klart du ska dricka vin! Det måste ju firas att man faktiskt lämnade in något över huvud taget i denna kurs!:D Och du tränar ju typ hela tiden ändå, så ge kroppen alkohol om det är det den vill ha;)

pussen

2010-02-10, 17:33:15 - URL: http://nicolenyholm.blogg.se/
Postat av: cissi också.

jag tackar och bockar för spotify-listan, preciiiis när jag behövde en!

2010-02-10, 19:38:37 - URL: http://ceciliafondin.blogspot.com
Postat av: cissi också.

haha allt är "kanonkul" i Oslo! kul med igenkännade dock! hur gammal är han din man? och tack för komplimangen du! jag säger som du, jag vill ha en drink och lite (MYCKET!) bränna.



ps också. jag uppskattar din playlist! är kass på att komma ihåg vilken musik som är bra när jag väl ska knåpa ihop en

2010-02-10, 21:00:57 - URL: http://ceciliafondin.blogspot.com
Postat av: sara

baby jag har ju alltid bra när jag är med dig!!

2010-02-10, 21:30:39 - URL: http://saramedsinrocktiara.blogg.se/
Postat av: mia

mmm det är så sant cillen. Undra vem eller vad som egentligen förde oss tillsammans, oavsett är jag jävligt tacksam för vem skulle annars ha blivit min nya bff? Ugly Betty? Maxen?. Puh att jag har er! love

2010-02-10, 22:47:14 - URL: http://miadirekt.blogspot.com
Postat av: jennifer

underbar skype dejt, kanske den bästa någonsin. löve så in i på den och de vet du =)

2010-02-11, 01:12:21 - URL: http://jennifer89.blogg.se/
Postat av: Johanna

vad fint att du också har haft en fin dag. nu ska jag spela fotboll, puss!

2010-02-11, 18:14:57 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!