Cause the world will turn if you're ready or not

hej hopp! plötsligt var vi uppe på plusgrader! detta är ju helt galet.. nåja. jobb idag, peter var världens bästa och skjutsade mig till jobbet så jag slapp frysa det minsta! och trot eller ej så gick det smärtfritt hem också! skönt. nu är det dock en sak jag funderat på ett tag, nämligen att alla mammor&pappor som åker buss med barnvagn, åker dom gratis? det är en gåta för mig att dom alltid bara kliver på men aldrig visar kort eller liknande, är vi så generösa i sverige? betalar jag för att nån annan ska få åka? nåja, en mamma (eller pappa) som läser detta och åker kollektivt kan väl berätta för mig?

så otroligt snorigt på dagis alltså, varenda unge (inklusive jag) och så dom som inte kan fräsa... suck. nån som kräktes etc, same same. men lika söta. böjde min nagel sådär långt ned också, så jävla ont! mina naglar är för övrigt mer delade än någonsin, jag tror det är solen. dom behöver sol.

nu håller jag på med nån thaigrej eller vad det är, kyckling, ris, cocosmjölk och nån smakpåse. gott o lättlagat. haha. peter blev sen, alltid nått möte eller visning, så han är på väg. får se om vi hinner äta ihop, sen ska jag vidare på träning! yay!

imorgon är det skola 9-12, sen är jag öppen för fika eller liknande om någon skulle vara sugen? lunch?
Postat av: mia

ja de åker gratis på bussar men inte på tåg, syrran sa nått om att de handlar om att vagnen inte får vara ensam på bussen (?) men de åker iaf gratis på buss. Sen gällande lunchen imorn ska du äta med oss och hålla tummarna för att maya kommer också :)

2010-02-25, 20:06:11 - URL: http://miadirekt.blogspot.com
Postat av: emma

nuu, ska jag kommentera, för du är ju alltd så duktig! ;) plusgrader är positivt + = positivt, självklart ju. puss på dig!!!

2010-02-26, 22:33:40 - URL: http://pealsoflaughter.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!