Darling when I see you, I see me

Det här med snökaos och minusgrader kaos, det är helt sinnes! kollar på nyhetsmorgon och är glad att jag inte skulle jobba idag! jobbar dock på torsdag så får väl se hur det går med allt.. idag har jag bara suttit hemma och läst. peter fick skotta fram bilen som  han inte fick fram igår, plogen har alltså plogat sin lilla vall rätt upp på våran bil, that's just great.  men med tanke på de 20 minusgrader som mötte oss imorse ville inte ens bilen starta! vi skulle på besiktning idag men blev ju inget med det. peter fick nu försöka ge sig på tåget ändå och ta sig till jobbet för att ha en visning vid 17. lycka till. själv ska jag möta upp mild och försöka komma med pendeln (i fredags stod vi och väntade en timme, en t i m m e.) jag ska ned i källaren och hämta peters dunjacka, jag vill inte dö. eventuellt försöker jag få ut batteriet på bilen innan jag beger mig, kan vara så att det kvicknar till om det får komma in i värmen. OS har stått på tv'n hela tiden idag och vi har kollat mest hockey.

helgen då, jo lördag var match, faktiskt en bra sådan men med orättvisa siffror 3-0. inge bra.  väl hemma så blev det irish coffee och semla! mums! sen bestämde vi oss för att möta upp BL, falk, ashlee och kajsa på hotell amaranten där Volle jobbar, x antal goda (och billiga) drinkar blev det innan vi gick i den iskalla natten och kom fram till ett biljardställe på odenplan. några öl och en del snack där så kom vi till burger king vid tio över tre. trot eller ej så var jag inte hungrig då (!!) utan nallade lite pommes bara. i sängen vid tio över fyra och sov som en stock till kl 13.10. haha, crazy. peter skulle iväg på en visning men fick inte fram bilen för all snö som sagt så vi gick ut på stan. kalla men letade present till min bror, vi vet vad vi ska ha och därför givetvis omöjligt att få tag på, suck. lite lunch/middag och sen hem. vampire's assistant (eller ngt sådant) och gott&blandat och kvällen var gjord!

en jävla massa text fick ni här men nu måste jag uppdatera mild om tågen och packa ihop mig!

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!