I thought I was the greatest one

hahaha, alltså, i all misär, måste man kunna skratta åt det lilla. eller lilla. jag blir fan mörkrädd när jag tänker på att vem som helst får släppa skivor, det är helt galet. snälla lyssna på det här och SKRATTA HÖGT. typ BL som gillar musik, vad tycks om denna lilla line:

Se mig , hör mig
ta mitt hjärta
det slår för dig slår för dig
Se mig, hör mig
jag är desperat

hela låten heter alltså desperat, och det räcker ju itne med att skiten är på svenska (kan ju ändå finnas bra sådant) hela albumet är bara helt gränslöst dålig, allt låter likadant. berättar hur svårt det är att vara 20 år mm.. detta går ju då på reklam på Spotify och ajg klickade in mig, och jag ångrar det inte! haha, det är helt sjukt sorgligt. MAGNUS WIEDESKOG (glöm att vi har lite samma namn) ni måste lyssna, så dåligt. hahaha. verkligen betonar jaag är desperaaat. jo tack, vi märker det.
Postat av: Emma

Haha lovely. Se mig hör mig ta mitt hjärta. Har han snott någon 12 årig tjejs dagbok eller vad är grejjen haha.



Wolfman kanske kan bli av nästa vecka någon gång?

2010-02-17, 15:07:10 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!