Tattoo your name across my heart, so it will remain

Igår satt jag o underbaraste sambo och pillade med den nedrans hemtentan. någsånär nöjda gick vi efter många timmar och la oss. imorse var det finpill och sedan lunch med Sanna Beer (såjävlabra) innan skolan 13. peter håller nog fortfarande på med sista pill, men imorn ska den lämnas in o jag vill inte tänka på det mer. så det så.


 Jag hade tänkt mig lite tatueringsinlägg idag! Det är nämligen så att när jag hör en viss låt, blir jag grymt sugen på att tatuera mig igen!! låten är denna:

hur skulle den på något vis inte få vara på min kropp? så jävla bra låt så det finns inte. är självklart en speciell line som jag vill ha, men den är nog lite hemlis tills allt verkligen är bestämt. några vet redan, men jaja..

jag har ju två som kommer från två andra låtar, tänkte visa dem också.

 Denna som ni ser finns i två upplagor, det är jag och min fina vän Emma som har en varsin. "Sisters not by blood, but by soul" står det och kommer från denna låt:


sen har vi ju en som är relativt färsk (bara för att det är den senaste, den är ju nästan gammal också):
Lite svårt att se storlek och plats, men ska ta en till nu på momangen så ni får se. så! inte världens vackraste bild heller, men ni får lite mer känsla. den kommer från denna låt:


sen har jag ju min allra första tatuering som jag fortfarande är så himla nöjd med. alla tatueringar betyder lika mycket men den här är liksom fler i en, den står för all musik man inte kan leva utan. alla tysta tråkiga stunder som fylls av musik. alla dagar vi vill deppa ned oss ordentligt och alla dagar vi ska ut o svänga på svansen på dansgolvet. allt man känner för musiken. obeskrivligt.
 lite suddig och alldeles ny! på handleden om det är några oklarheter.

Sen har jag ju en till som inte har något med musik att göra faktiskt. den kan få vara med som miniatyr, haha.


Jag har minnen till alla tatueringar, vart jag gjort dem, med vilka osv, givetvis är även det viktiga grejer, eller saker som jag kommer minnas till dem. i vilket fall måste det nog bli en till. ska väl klura lite till iaf. har ni några tatueringar? kan ni inte länka eller skriva en rad!? PUSS
Postat av: Nicole

Visste inte att du hade så många:O Men fina är dem iaf!:)

2010-02-09, 17:24:55 - URL: http://nicolenyholm.blogg.se/
Postat av: sara

åååh nu blir jag ännu mer sugen.. måste beställa tid snart! puss

2010-02-09, 21:45:09 - URL: http://saramedsinrocktiara.blogg.se/
Postat av: Maria

Åh hej och ja han är grym. Men det kommer fler chanser att se honom cirrepys, förhoppningsvis en fin sommarkväll med en iskall öl i handen på mosebacke :D.

Och jo det är bra med mig? Hur mår du?

2010-02-09, 22:38:55 - URL: http://marialidman.blogg.se/
Postat av: sararod!

ah, jag kan inte hora vilken lat det ar! beratta. nyfiken! ar ocksa jaaaatte sugen nu! ih men jag far se om jag fortfarande vill nar jag kommer hem! love you sotsak!

2010-02-10, 08:24:46 -
Postat av: jennifer

klockan sju svensk tid ska jag verkligen försöka få en data. jag ska göra allt i min makt. så hörs vi sen, åh så roligt. nu ska jag på marknad. PUSS!

2010-02-10, 12:03:31 - URL: http://jennifer89.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!