Leaving just upsets me

Rafael och Leon

välkomna till familjen. :) rafael är den spräckliga och Leon den röd/oranga (lejon;)

nu sitter jag på ännu en bussresa söderut, idag ska gislaved mötas. känner bara att jag måste fan shape up nu, såhär kan jag inte hålla på. så nu hejar vi på mig allihopa!

tentan ja, har jag inte skrivit om va? känns inte som att alla verkligen höll sina tummar som jag bad om?  fyyy. det är verkligen helt upp till mannen där uppe att hjälpa mig, annars har vi en härlig omtenta i mars att se fram emot. just nu är jag bara JÄTTELEDIG tills på onsdag då nästa kurs börjar..!
Postat av: Emma Gullvi Maria Berglund Lindgren

filmen är given vi tittar på den vid tillfälle.:D

2010-01-17, 17:00:51 -
Postat av: Pr

Victory!

2010-01-17, 22:39:59 -
Postat av: ♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt.

Haft en bra Helg?

Ha en bra kväll.

2010-01-17, 22:53:30 - URL: http://forsbergjenny.blogg.se/
Postat av: Pedersen

puttenuttiduttiplutti!

2010-01-19, 11:19:46 - URL: http://miadirekt.blogspot.com

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!