A kiss with a fist is better than none

ja så vips försvann helgen förbi och mitt mobila bredband är uppsagt så nu får jag passa på att sitta vid datan medans peter är på jobbet. typ på dagen, när solen skiner? förmodligen blir det inte så mycket så. men vi får väl se.

helgen var mer än till belåtenhet, mando var givetvis grymma och ser fram emot Peace&Love som närmar sig. en båttur senare var vi vid slussen och "fick" pizza ooc öl på vapiano (har ni inte ätit där? GÖR DET! supermys). på lördagen så åkte jag o Carro upp till norrtälje där Emma hade födelsedagsfest. det var god mat och god dryck, gick ut på trädgårn' och skulle sedan vidare, men jag o carro blev trötta och åkte ut till landet med taxi. och lyckades (det häner ju BARA oss) -köra på ett rådjur på vägen! hahah, jag skrattade bara för allt var så absurt. Carro lät "nej nej nej nej nej, jag som är sån djuurvän!" haha, då skrattade jag ännu mer. jag tror inte rådjuret dog, men det vet jag inte. vi överlevde och det kändes på något vis viktigare.

söndagen vakna vi upp och jag behövde komma hem till sollet för att jobba lite på nationaldagen (å volleybollens vägnar). det slutade med att jag åkte direkt dit med gårdagens kläder. men gick fort och smärtfritt och efter så kom peter ut till sollet och vi spelade beach med Sebbe&Emily i nån timme för att sedan avsluta med pizza på deras balkong, sommarlyx!

idag var det då måndag och kanske jobb eller skola för de flesta, men jag har ju faktiskt sommarlov så jag sararöd och emily tog bilen till ikea och shoppade lite (bara det som stod på listan) och sen en sväng förbi outletten och skopunkten (enbart för att få lite böter). jag är inte rik. och blir inte rikare..

imorgon kommer johanna till sthlm igen och ska stanna i 10 dagar och vad passar bättre än att börja med frukost hos mig på dalagatan? inget! så det är just vad hon kommer göra. mys. sen ska jag nog bara njuta, gå till biblioteket, tvätta lite och pilla och träna lite. det blir fiiint!
Postat av: sara

ska du frivilligt gå till biblioteket :P

2010-06-07, 22:36:17 - URL: http://saramedsinrocktiara.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja visst är han! :) En hund kan ha ett sånt stort och kärleksfullt hjärta. <3

2010-06-07, 23:38:39 - URL: http://sarungen.blogg.se/
Postat av: mia

man älskar sommarlov men saknar er.

2010-06-08, 02:28:42 -
Postat av: Nicole

Ja, haha, vad ska du göra på biblioteket? Jag hoppas verkligen att det är skönlitteratur du ska låna och inte kurslitteratur:P

2010-06-08, 08:31:53 - URL: http://nicolenyholm.blogg.se/
Postat av: Cissi

men sara och nicole! läser ni inte mina inlägg eller? står ju klart och tydligt "Läsa något som JAG VILL läsa" puh

2010-06-08, 15:03:54 - URL: http://cirre.blogg.se/
Postat av: Anonym

Pizza är bland det godaste som finns. :P

2010-06-10, 21:52:49 - URL: http://tvminnen.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!