Jag ser solen i dig

Hej och hå. dagen började molnigt men vid halv 10 var vi iaf iväg. jag & johanna. och gick och gick och klarade av den där milen och lite till. skönt. då var vi ganska så hungriga så det blev lunch (tog ju en jävla tid att gå, nästan 2h..) jag bjöd på ungspannkaka, mums. sen lite kaffe på det då!

sen funderade jag på vad jag skulle göra när johanna gått, typ vid 14 tiden. om jag ska ta migg till biblioteket eller hur det blir. vore ju lite najs ändå. men behöver även slipa klart de där nedrans lådorna. har iaf planterat om en blomma och satt om lite av dess skott. hoppas den växer och gror nu! borde vattna de andra blommorna med. och så vika ihop tvätten... tjoho! så kul att vara ledig! haha.

Postat av: Nicole

Svarade jag aldrig på om vi skulle ses? Trodde jag gjorde det:P Aja, jag kan alla dagar förutom tisdag och typ torsdag förmiddag. Men jag är säker på att jag svarade, haha!:P

2010-06-11, 19:37:14 - URL: http://nicolenyholm.blogg.se/
Postat av: cissi också.

så himla stressigt att vara ledig, man har liksom tid för allt man aldrig hinner/prioriterar annars. trist! haha

2010-06-13, 07:57:10 - URL: http://ceciliafondin.blogspot.com

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!