Believe me I've tried

Nu sitter jag o holm med öl och firar frihet och spanar in oss på schemat över P&L, det känns som att det inte kan bli annat än toppen! försöker även lyssna in oss på lite av de luckor som eventuellt finns i schemat! yay!

dagen idag började med en löptur med emily som kom in till stan! skulle möta upp holm och promenera till saramilds jobb och luncha med henne. men efter spring och dusch så skickar jag ett lietet "kolla läget"- sms till holm som svarar något i stil med "Fitta! sov över alarmet" haha. så jag och emily fick promenera själv. hamnade vid ett mysigt cafe men fick vänta på maten superlänge så mild var lite stressad över att komma tillbaka. sen satte jag holm på fel buss när hon väl var på väg så hon kom lite vilse, så tog vi take away kaffet och letade efter henne (jag & emily alltså) men så kom ju holmen på att hon har GPS i mobilen (dagens moderniteter!) så tillslut hittade vi varandra. Emily skulle dock vidare men sara röd ringde och mötte upp oss vid djurgårdsbron. så satt vi där i solen på en bänk tills vi promenerade bort mot nybrokajen där vi åt lite glass och mös. sen blev det spontanshopping för holm behövde en solhatt! detta ledde till lite rea-shopping för oss allihopa.. BRA DAG!
Postat av: sara

bra skit :)

2010-06-22, 19:33:13 - URL: http://welko.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du. Det låter ju som en superdag det där! Avis!

2010-06-22, 20:23:24 - URL: http://johannagoeswest.blogspot.com
Postat av: jennifer

haha så pass asså, svårt att se sjælv antar jag :)

jag saknar dig så. nu måste vi hitta ett datum som funkar! nær vet du med volleybollen?

vad hænder på midsommar baby?

2010-06-23, 09:23:21 - URL: http://jennifer89.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!