When you're lost I'll guide you're way

Så, nu har jag börjat återhämta mig.. tisdagens festande med klassen (eller ja, typ 7st ur den) var verkligen så otroligt trevligt, och så otroligt fulllt! jag har varken druckit så många eller så goda shots i hela mitt liv! självklart blev det resultat på detta när man bara sitter still och inte ätit ngn middag... nåja. sov halva onsdagen och sen åkte jag och lunchade med peter i täby och sen barnvakt halv 5 till 8 till två små söta tjejer, alldeles lagom. idag var det dock väckning vid 6 för att jobba 07.30-15 ute i sollet, men solen har stekt och tiden gick fort. sen åkte jag hem till lovisa, sara o johanna och råkade trilla rätt in på en trerätters middag! så det var inge synd om mig alls! sen bege sig hemmåt och byta om och åka till sundbybergs IP och köra ett ganska så roligt (dock SJUKT ansträngande för mina "jag-har-inte-varit-i-ett-gym-på-typ-2-månader"-ben) en tapper skara på Emily & johanna och jag, och david såklart. Efter mötte jag upp peter och tog en promenad i haga parken, det är ju så ljust ute! behövde nog röra lite på mina stackars ben så dom fick igång nån cirkulation, annars kan jag väl inte gå imorn..

Imorgon ska jag&peter o halva hans familj åka upp till tierp där en av peters kusiner tar studenten! har aldrig träffat människan, men blir nog trevligt (och ännu ett tillfälle att använda nån av mina london-klänningar). på kvällen blir det giiiiivetvis mando diao på grönan! så jävla naaajs! vi blir nog ett halvstort gäng och några öl, känns fint!


hoppsan! nu började det regna! och jag kan berätta att genom vårat öppna fönster så hörs AC/DCs bas och skrålande, dom spelar på stadion. och det "roliga" var att jag läste i tidningen att dom turnerat konstant sen 2008, det är ju ett gäng gubbar liksom?!

ganska tråk uppdatering men om någon bryr sig vad jag pysslar med så vet ni nu. har mer planer framöver men detta är ju för fan inte min kalender, lovar att vara "roligare" inom kort. nästa vecka är för övrigt HELT blank, så fantastiskt underbart, så nu ska jag pilla med sånt JAG VILL.

Postat av: Lovi

Nu vill jag har den där länken till Cloe

2010-06-04, 16:31:18 -
Postat av: Anonym

Grönan är ju inte så tråkigt att gå på. :P

2010-06-06, 02:55:57 - URL: http://tvminnen.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!