We fall but our souls are flying

morgonen började vid halv 10 när jag mötte upp sanna för lite medhavd frukost i vasa parken. sol stod redan högt och det var så vaaarmt, och mysigt såklart. det var vi och barnvagnarna, det är det alltid i vasaparken, lite mysigt ändå. i vilket fall var sanna tyvärr tvungen att kila vi 11snåret. så då begav jag mig hemmåt. kände att en dag som denna kan man inte sitta inne och sy som jag hade tänkt göra. så jag fick helt enkelt packa med mig lite vatten, äpple och sådär och så fick jag GÅ (för min nedrans cykelnyckel är borta argh!) till stadsbiblioteket för att den ena boken jag lånade redan är slut och den andra var så dålig så man inte har någon lust att läsa den. så jag gick dit o lämnade tillbaka böckerna och gav mig på span efter nya. dock finns aaaaldrig de böcker jag vill låna, vet inte om jag bara läser samma som alla andra eller vad grejen är men fick med mig två iaf (den du föreslog fanns inte johanna).

gick vidare och la mig bakom socialhögskolan faktiskt, var lite folk som låg där och några barnvagnar (såklart). efter 4h och en bok senare så såg jag ju inte helt otippat ut såhär över hela kroppen..
så ja, om man inte blir brun så får man väl cancer...

nu ska jag sätta mig i soffan och försöka kyla ned min kropp och läsa lite till. kanske faktiskt börjar sy om jag orkar, sen blir det nog spring med peter ikväll, eller kanske spring/promenad runt brunnsviken.. återstår att se..
Postat av: Linis

Sv; aah det är sant borde göra det. Det är bara det att det blivit samma sak förut och nu har jag fått mini p piller just för att det ska mindska men har inte gjort det xD. Tar du p piller? :) Vet inte vilka man skulle kunna ta med midnre hormoner i :/

2010-06-17, 17:59:25 - URL: http://paulinelinis.blogg.se/
Postat av: Nicole

Haha, ajaj, testa ta kall youghurt på, brukar hjälpa mot solbränna.:P

2010-06-17, 19:07:29 - URL: http://nicolenyholm.blogg.se/
Postat av: Pr

Känns som att det här kommer innebära en låååång natt..!

2010-06-17, 23:35:19 -
Postat av: Nicole

Ja, det funkar jättebra, brukar köpa det om jag bränt mig utomlands.:) Det lugnar huden!

2010-06-18, 00:02:53 - URL: http://nicolenyholm.blogg.se/
Postat av: holm

jag kom på en grej, jag är ledig nästa vecka, och du med??? alltså, vi borde ses! pusss

2010-06-18, 18:10:32 - URL: http://dansargatanfram.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!