Why do you let me stay here?

hur lyckas man bara klicka på en knapp och så försvinner allt? suck.

snart snart snart kommer iaf spelschemat till peace&love och jag längtar så mycket. då blir allt mer verkligt och man får planera hur man ska springa mellan scener för att inte missa något.. yay!

imorgon börjar mitt cykelliv nu när mitt busskort gått ut. första destination blir sollentuna, där bjuds på våfflor. jag återkommer med hur det går, är väl nån mil iaf.. för övrigt kom jag och peter iväg på en liten löprunda, då smakar brieosten framför fotbollen lite bättre, ni vet. imorgon ska jag på bibblan också, min bok tog slut idag iaf. behöver lite nytt, hoppas på bra väder i veckan så man kan sola lite.

saknar lite människor också. varför kan inte alla man tycker om vara samlade på samma ställe? så mkt bättre det hade varit.
Postat av: Johanna

Du. Låna Mia Skäringen "Dyngkåt och hur helig som helst". Sträckläste den inatt. Den är så himla ärlig och hon skriver precis så som man vill kunna uttrycka sig. Du vet.

2010-06-14, 10:44:06 -
Postat av: jennifer

okej, nu tænker jag långt fram. men nær drar din skola igång? tænker mig en helg i sthlm i børjan av september?

2010-06-14, 13:37:11 - URL: http://jennifer89.blogg.se/
Postat av: Marie

varför kan inte vi vara samlade tillsammans?!

2010-06-14, 18:54:41 - URL: http://marrebarre.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!