Believe in sweet goodbyes

så mycket jobb! så otroligt lite tid för plugg! jag är kass! fan.
igår hamnade jag på johannas gamla förskola och vi skulle på teater. teatern i sig var ganska dålig, men efteråt fick barnen ställa frågor och det var det roliagste av allt, inte en enda fråga handlade om teatern eller så, utan spårade helt och blev om badhus och bastu och svett och liknande. mycket underhållande. idag har jag varit ute i fem timmar ungefär, strålande sol och mycket riktigt så har jag nog fått färg på mina kinder, känner hur det hettar såhär (som efter solariet för några veckor sedan..) så det är fint! VÅR! Men imorn blir det inge jobb, bara plugg! och tvätt. låter rätt kul...

nä, nu ska jag kramas.
Postat av: Nicole

Lite färg på kinderna skulle ju inte sitta helt fel! Mer sol åt folket!

2010-03-10, 20:11:48 - URL: http://nicolenyholm.blogg.se/
Postat av: Marie

rosa leo, i like!

2010-03-11, 10:22:45 - URL: http://marrebarre.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!