När du halkar med din tunga på en bokstav i mitt namn

Ny vecka nya tag, en jävligt seg förlust igår med 3-2 efter 2h och 20min spelande. slut var ordet. känner dock att det är vi som gör både våra OCH deras poäng, så om vi bara slutar göra deras så ska det väl lösa sig? ingen tid att tänka bakåt, match på onsdag, då kör vi igen!

lite ikea i lördags, skulle köpa tyg, kostade 20kr. sen blev det lite krimskrams för 700 spänn till, suck. i vilket fall så ska jag nog kunna sy till lite nya kuddfodral så vi får lite mer helhet över vardagsrummet och inte bara en blandning av mitt&ditt. Nicole fyllde även 20 så det blev lite middag och introtävling hemma hos henne på tyresö med bästa brudarna i klassen, kul!

(en puss sådär mitt i)

Skola idag och blev kötbullemackor till lunch, jävligt rik känner jag mig just nu. framförallt när peace&live biljetterna är köpta..suck. men men, det blir ngt ytterligare kul att se fram emot! jag har väl sagt att vi ska på shout out louds och johnossi innan dess? så jävla pepp!

ikväll blir det lite senare träning, antar att killarna behöver den tidiga som har match imorn. dock blir det inte så lång träning så alltid ngt. sen sova och lite tvätt imorn igen, lite lunch med holm och sen kommer pappa och ska föröska få upp sista lampan och sådär.

nu måste jag fixa lite middag, falukorv?

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!