That I'm free, free to be me

To do:

* Dricka kaffe
* Röja undan
* plocka ur diskmaskinen
* Kolla om det finns 15min tvätt-tid till mig
* fixa potatisen
* röja mera?
* träna
* njuta av mat & sällskap

(Städa till denna låt, hoppas dock ni kan lyssna på den på spotify eller annan bra ljudkvalité)

Postat av: Pr

Så nu återstår bara matlagningen..!

2010-03-19, 18:56:33 -
Postat av: Anonym

hej.

jag läser den här bloggen varje dag och du verkar vara en väldigt cool tjej. skulle jag städa skulle jag göra det till donkeyboys ambitions, om jag nu skulle städa.. sen tänkte jag att vi kanske kunde ta en fika någon dag, vad säger du? /anonym

2010-03-19, 20:51:56 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!