Now no one will find your limit

Jo men typ tusen jävla stgor i malung-sälen och mora och grejer, men inte NÅGOT i borlänge typ, hur värdelöst är inte det? det är ju så att jag håller på o letar boende i borlänge inför årets peace&love, och jag verkar vara sent ute ändå (början på mars?!) nästa år för man väl boka på hösten.. suck. vill verkligen se både kent o mando o melissa o alla andra som ännu inte är klara, jag tycker det var grymt förra året. nu hänger jag på blocket för att se om det kanske finns nån stuga eller ngt på rimligt avstånd som amn kunde lyckas hyra, men som sagt är det bara vasalopp och romme alpin som gäller just nu tydligen. vet inte om det hjälper att lägga upp sig som "önskas hyra" där. vad tror ni? snälla om någon som läser detta känner någon som bor där på ett eller annat vis, som vi kan få sätta upp ett tält på tomten och låna duschen och sådär, it would be great, really. vi är 5 stycken mogna unga vuxna som är där för att lyssna på musik (kanske dricka en öl eller två) men sköta oss. tack på förhand.

annars då? jo match och match, en vinst en förlust men jävligt bra och kul spel, vilket verkligen känns som på tiden, att något känns lite KUL. lagom till slutspel, fint. 3-0 och 2-3, helt okej ändå. har inte träffat peter på en vecka känns det som, men det är väl 3-4 dagar bara. dock blev det träningsledigt idag så nu har vi myst med kycklingsallad och vin, kanske blir några avsnitt av How I Met Your Mother (som igår) och sen blir det nog sömn.

för dagen imorgon blir såklart fullspäckad då jobbet ringde imorse o hade lite kris. och jag som inte kan säga nej, sa ju då motsatsen; ja. så blir jobb 8-ca 11.15 (ska möta mamma i solletC så jag kan få bilen) sen till mormor&morfar där jag bjudit in mig själv på lunch vid halv 12 och sedan (äntligen) klippning kl.13! ska bli så härligt att äntligen få fräscha till sig! min senaste klippning var ju som hej-kom-och-hjälp-mig, så det är på tiden! sen ska jag tillbaka mot sollet, hem till malin för att se på hennes fisk, hon har tydligen en häftig sådan, nämligen en kampfisk! sen kanske det blir lite fika i solletC eller så och sen hem o käka och hämta bilen och sen träning. heja! det gäller att leva maximalt!


En halvlustig (sorglig?) bild ändå..

Postat av: Sara

Haha ja iofs ;)

2010-03-01, 21:06:29 - URL: http://sarungen.blogg.se/
Postat av: mia

maila mazze min kompis i borlänge, han kanske vet någon eller något bra boende. [email protected] Hälsa från Mia :)

2010-03-01, 22:09:59 - URL: http://miadirekt.blogspot.com
Postat av: emma

hejdu! vi löser det! och tack jag skrev det själv och måste säga att jag tycker jag är rätt klok.. haha ses imorrn, då ska jag hoppa, ivf ett hopp.. får se hur ont det gör PUSSS

2010-03-01, 22:44:08 - URL: http://pealsoflaughter.blogg.se/
Postat av: Pr

Du har alltid det mest späckade schemat!

2010-03-02, 09:04:57 -
Postat av: cissi också.

Kent var fantastiiiiiiiiic! de körde gamla godingar också och allt var bara häääärligt :D



ps. heja att leva maximalt!

2010-03-02, 18:32:13 - URL: http://ceciliafondin.blogspot.com
Postat av: Emma

Jag tror jag vill me till PoL. Ska kolla datumen!

2010-03-02, 22:18:02 -
Postat av: Emma

http://www.hyrhusbil.net/book.htm?2

Kostar 10 000 för en vecka på sju personer, inte så farligt eller? Typ som ett vanligt boende. Verkar vara plats för 8 personer som sover. Sen får man i så fall åka med en till bil. Frågan är vad campingplats kostar eller du vet man måste väl ställa biljäveln någonstanns.. haha

2010-03-04, 22:14:24 - URL: http://emmaberglundlindgren.blogg.se/
Postat av: Pr

Haha, men emma, vi har ju vår parkeringsplats!?

2010-03-05, 17:50:03 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!