I wanna love you but I'm growing old

Helt slut. som vanligt. ännu en seg femsetare, men en vinst! vilket innebär match på tisdag också, så det är bara att sova och äta (och redovisa lite i skolan givetvis) och sen på't igen. känner att slutspel och hemtenta inte går hand i hand. illa.

i fredags var Sara&hugo här och käkade och drack vin, mycket trevligt men blir ju så sent när man börjar med middagen vid 21.. men men. på lördagen åkte vi till Peters jättetjocka syster i Kristinehamn. hon kommer alldeles snart att ploppa ut en unge så det var mysigt att se alla kläder som är köpte och ditt och datt. god mat och en lugn dag. perfekt!

idag åkte vi alltså från kristinehamn till lindesberg på match och vi var jävligt trögstartade idag men när vi väl kom igång så löste ju sig det hela. känns som att vi kommit in i lite slutspelsform ändå? vägen hem var snöig och hal men peter fixade dety halant och vi tog rätt väg hem, stackarna i bussen åkte i 40km/h typ när vi låg i 100.. haha. heja!

Postat av: Emma

2010-03-22, 09:58:30 -
Postat av: Emma

ja jävlar biljetterna till flight of the conchords är poppis. = Inte bra. Men snart får jag lön då köper jag Peace and Love biljett. TJOOHOOO!! Men funkar de om jag hänger på ert boende? Tänkte så jag inte tränger mig på.

2010-03-22, 09:59:22 -
Postat av: Sara

Hehe jaså :D Ja vi får väl se... :) Drömde att jag skulle föda nu på fredag 26/3. Kejsarsnitt dock, bara för att jag hade drabbats av "fnissjukan" under graviditetens gång, vilket innebar att det var skadligt för bebis och man var tvungen göra kejsarsnitt då... (?)

2010-03-22, 21:23:03 - URL: http://sarungen.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!