Stay til it's over.

Ursäkta min kassa uppdatering, men helgen har bestått av BigStep (turnering) och sjukdom så har inte orkat starta datan ens. dessutom ligger mitt liv på is tills den 1 juni då största (och värsta) tentan skall klaras av, glöm för fan inte bort att hålla tummarna mellan 13-18. tack på förhand.
i veckan blir det jobb och plugg, förhoppningsvis galet mycket. på fredag är det klubbfest med sollentuna och på söndag är det mors dag. sen måndag och på tisdag, ja då smäller det. så nu måste jag sätta igång, dålig självdiciplin hör inte hemma hos mig denna vecka (får inte). okej, ha det så fint, wish me good luck.

Postat av: Anonym

plugga nuråååå!

2010-05-25, 11:27:45 -
Postat av: Carro

Vi kan ju tänka på varandra den här veckan då, medan vi sitter o pluggar till våra socionom-tentor.

Lycka till :)

2010-05-28, 17:37:09 - URL: http://grusoglitter.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!