Sweet sweet baby I'll never let you go

God kväll!
vi kom alltså hem redan igårkväll från Peter syster. Peter skulle på syriansk förlovningsfest kl19 så det var bara att åka så jag kunde lämna honom där. sen åkte jag till Sollet och holm&Sara och myste med te o mackor, chips o läsk till nån skitfilm. mycker trevligt!
(lite musik att lyssna till medans ni läser)


Felicia var hur söt som helst (och tung)! När man jobbar på förskola så tycker man att 1åringarna är små" för att dom är de minsta just där, men så ser man såna här så pluttar och då inser man hur stora ettåringarna är.. typ. Men eftersom det inte är mitt barn vill jag inte lägga ut några bilder men ni kan få lite händer och fötter...så små!


Peter åkte iväg  idag vid 16 på match efter att vi myst i solen i VasaParken och så kom Holm&Sara hit coh vi begav oss ut på promenad. sen blev det lite middag och nu har dem åkt och jag är själv! Pratade om alla resor som kommer ske inom kort. vilka länder som man bara kan åka till med ID och sådär. vill ta med mitt pass "för säkerhetsskull" men insåg att det bara är giltigt till juli! dock så tror jag inte att jag åker till några länder (Frankrike&Storbritannien) där det krävs att det är giltigt i 3-6 månader efter resans start. i vilket fall så hinner jag inte få ngt nytt innan lördag, men ska iaf kolla upp o försöka fixa i veckan så man har det gjort!

nu ska jag hoppa in i duschen och värma upp mig! vänta på att peter ska komma...!!
Postat av: Pr

Har du förträngt vårt supporterbråk? Pust, det har varit en spännande helg! Soffa!

2010-05-03, 21:03:01 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!