It's a crazy world and it's getting worse

Jag känner mig så grymt less på skitjuridiken. och jag vet knappt om jag känner ångest längre, jag är liksom bara trött på den. haha. jag vill ju bara ha tentan avklarad, samtidigt som jag vet att det är hundra gånger skönare att faktiskt KLARA den, dvs att man får plugga lite till så man har koll på några grejer iaf, just nu så är det ju ganska liiite som jag har koll på. suck. jag sitter här med en skål bilar och undrar var peter håller hus. kollar på senaste tentan och ska försöka lära mig det jag inte kan på den typ. suck, pratade iaf med gammal volleybollspelare och dagismamma jag hade, och ska få vara barnvakt nästa onsdag, är supersugen, ska bli så mysigt. så hoppas jag har hon kan ge mig lite tider i typ juni och augusti när jag inte har ngt jobb, så kanske det kommer gå runt ändå.

nu var iaf peter på väg hem. det spöregnar ute och det är mysigt tycker jag när man vet att man ska vara inne. snart väntar god middag med fläskytterfilé och massa mys ikväll hoppas jag.

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!