It's in the water



Massa bajs i skolan, men som vanligt har jag bästa gänget som man kan snacka lite vett med. brudarna är bra skit!! och jag har massa idéer och jag vill vara kreativ och jag vill lyckas! sen behövde man bara lite tid och tålamod... lugn...det ordnar sig.

Postat av: sara

visst ser den good ut. såklart ska jag baka.



dden kostar 81kr. super bra :)

DOve va de, men jag tror inte vi har den., ingen leav-in iaf! :)

puss<3

2010-11-10, 23:01:17 -
Postat av: jennifer

PUUUUUUSS!

åker till sverige imorgon, vänta dig ett samtal.

2010-11-11, 08:03:44 - URL: http://jennifer89.blogg.se/
Postat av: Anonym

det kallas nödlösning(hade ingen utklädnad så gick till skogen och plockade lite kvistar..)

2010-11-17, 11:32:06 -
Postat av: Sara

Tack för din kommentar :D

2010-11-17, 19:22:45 - URL: http://sarungen.blogg.se/

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!