Bryta ihop, kravla upp och sen, spring igen

SOL! det är bra på hösten. det blir man lite piggare utav. synd att det blåser så kallt så man inte har någon lust att vara ute! i vilket fall, gårdagen var så bra, jag gick upp vid 9 och kände mig ganska så utvilad. läste igenom mitt arbete igen, skrev till något och mejlade till peter som skulle skriva ut. sen gick jag mot buss och tåg och åkte till täby för att möta upp SaraRöd. Vi skulle strosa lite, umgås och fika med peter för att han fyllt år och Sara inte haft tid att gratta. Jag tänkte att jag verkligen skulle börja kolla julklappar för att slippa ha panik sen, men ja, det blev nya örhängen, hårspännen och en klänning till mig själv. fan vad bra. Men en sak som däremot är superbra, det är att vi lyckats hitta en ny symaskin för en billig penning som jag kommer få av mormor & morfar i julklapp, så nu kanske jag kan bli lite inspirerad att fixa lite mer grejer. hoppas jag. Men som sagt var det ännu en julklapp till mig. så ja, måste nog bättre mig lite om jag ska ha pengar kvar att köpa till någon annan än mig..

Idag var det skola 10-12 vilket kändes helt okej, introduktion till andra halvan av kursen. och nej, det är inte skitkul men jag hoppas ändå att vi lärde oss lite av det förra arbetet och kan vara lite effektivare. Sen sa även läraren att "gör ni bara så gott ni kan, blir ni godkända", och ibland tror jag att man måste tänka på de orden lite extra..

Veckans sista volleybollpass är ikväll, och lite fys. vi har nämligen ingen match i helgen och det kommer vara underbart att kunna vila upp sig lite, med inte allt för mkt skola som ska tas tag i heller. imorgon blir det ett skivstångspass innan skolan, sedan storföreläsning och lite möte om en lektion vi ska hålla i nästa veckan. sen är tanken att jag ska ta mitt pick o pack och åka ut till peters jobb om inte han är klar innan, så åker vi direkt ut till landet, äter middag med mina föräldrar och tar det lite lugnt. kanske badar lite tunna, har lite tid att prata och vårda varandra! kan behövas. ♥

Annars då? skulle vilja uppdatera med något spännande och roligt, men alltid när jag kommer på något har jag inte tillgång till dator, vilket senare resulterar i att jag inte minns vad jag ska skriva. toppen!

dessa cupcakes gjorde jag till peter när han fyllde år.





såhär såg det ut när jag gick till jobbet en morgon,
så såg det inte ut i stan kan jag säga.
Postat av: holm

va? hade ni så mycket snö? här är det då bara regn.. ha en mysmysmys helg nu! :)

2010-11-04, 18:33:21 -
Postat av: sararööd.

men jösses vilka fina muffins. drömfina ju. jag fyller ju också snart du vet ;)

2010-11-05, 10:54:10 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!