vi längtar mest hem

Trött, tröttare, Cissi..typ så känns det. även fast man fått en extra timme så räcker tiden inte till. mystiskt va. vinst i helgen, (fick träffa sara&ella!) mycket bra och så ledigt nästa helg (ännu bättre?) nä men skönt ska det bli! tanken är att min tenta ska lämnas in imorgon så jag kan vara helt ledig på onsdag och typ andas o göra ngt kul. det låter väl bra? sen börjar ju då andra halvan av kursen på torsdaf, så så länge varar "ledigheten".

men! jag bokade biljett hem från svedalamatchen idag, fast dagen efter matchen! så jag får en natt hos Ina och i hennes (förhoppningsvis) mysiga lägenhet. känns mycket bra.


uhä, har lite ont-i-halsen-känningar. men om 4 minuter är sista avsnittet av "I Anneli". yay! spännande fast sorgligt typ. hoppas det kommer mer. förstår intehur det ska sluta. haha.
Postat av: Fläskkotlett

Det blir mysigt att du kommer! Nedräkningen har börjat! :)

2010-11-02, 18:01:50 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!