Håll min hand i vimlet, människor som tror har en chans

Jag börjar förstå vad "heltidsstudier" faktiskt innebär, för det är verklige vad vi håller på med nu. skola 9-16 om inte längre varje dag. jag är helt slut. känns som det kommer vara såhär fram till jul med, jippie. Men idag så kom ett riktigt bra avbrott, nämligen NICOLE! som är hemma igen från Uganda! 2 månader utan mat och konstanta skamkänslor för alla de små barn hon hjälpt, så är hon nu hemma. som en ny tjej! och brun, såklart. fin fina presenter fick vi med, där pengarna hon handlat för gått till bra grejer, vilket såklart alltid känns bättre. känns iaf bra att ha henne hemma igen så man kan få träffa henne lite (när man nu ska hinna de med allt plugg).

Imorgon är det iaf fredag! vad nu det ska spela för roll? jag ska jobba vilket känns som ett bra avbrott i min pluggvardag. tidig träning med så jag o peter hinner äta mysmiddag! match på lördag nu då, Hylte hemma, känns fint! hemmapremiär!

och den där låten som jag nynnat på hela dagen, ja den har jag glömt bort. så ni får den här istället:

Postat av: Mia

hahaha och jag som har väntat på låten..:) älskade cissiunge!

2010-10-21, 22:58:00 - URL: http://www.miadirekt.blogspot.com
Postat av: Mia

de där med att dra lappar var ju en fin idé. Vi har ju kört sten, sax & påse så länge nu gällande disk o sånna sysslor så det är nog dax för något nytt :D

2010-10-22, 20:26:07 - URL: http://www.miadirekt.blogspot.com

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!