While we're passing all the passers-by

Saker jag inte förstår mig på:

  1. Varför folk (läs unga killar) hoppar över spärrarna när man är på väg FRÅN tåget? ni som bor i större städer (sorry att jag generaliserar) vet hur det ser ut när man ska typ in i tunnelbana eller pendeltåg etc. en liten spärr. Det finns absolut ingen anledning. inte är det coolt heller, ser mest korkat ut.
  2. Varför man trycker på "Stop"-knappen på bussar när man vill stiga av vid slutstation? Som att busschauffören skulle skita i att stanna när det är en massa människor kvar på bussen?
  3. Varför man går på ett gympapass och inte gör en enda övning som ledaren visar, kan man inte motionera hemma i sitt vardagsrum då? ÅK HEM! sjukt irriterande att någon står o hittar på egna moves hela tiden.
  4. Hur är det möjligt, att man går in på en damtoalett och när man ska sätta sig inser man att toaringen är uppfälld?! vad är det för kvinnor som står upp o kissar? eller varför gör man det? kan någon berätta det för mig.

Postat av: Marie

hahaha, nummer fyra fick mitt att skratta! du är sötast!

2010-10-20, 21:25:24 - URL: http://marrebarre.blogg.se/
Postat av: Marie

MIG SKA DET STÅ! har jobbat för länge idag, haha..

2010-10-20, 21:26:16 - URL: http://marrebarre.blogg.se/
Postat av: Louicat

ja fyran var nästan lite läskig :P

2010-10-21, 16:59:20 -
Postat av: asdf

Nummer 2 kan bero på flera saker. Det vanligaste är nog pensionärer som är osäkra och folk som över huvud taget inte vet att det är slutstation.

2010-11-02, 22:53:15 -

Ni kan väl vara gulliga o lämna ett avtryck!?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!